FANDOM

Miałem tylko 10 lat. Uwielbiałem pedię, miałem moderatora treści za napisanie jednego artykułu. Codziennie wieczorem udawałem się na discordowy serwer mcu pedii, padałem na kolana przed Michalembr10 i modliłem się do niego, dziękując za to, że mogłem dzisiaj edytować, a w moim wkładzie nie było napisu ban.

– "pedia jest miłością" - mówiłem - "pedia jest życiem".

Usłyszeli to helperzy i nazwali mnie zjebem. Wiedziałem, że zazdroszczą mi mojego oddania pedii. Nazwałem ich klocami w dupie, za co oni zbanowali mnie globalnie na fandomie na tydzień jako powód podając: "Miłych tygodniowych wakacji".

Płakałem, nie mogłem już edytować pedii. Siedziałem w swoim pokoju i było mi zimno. Poczułem wszechogarniajace mnie ciepło. Coś mnie dotknęło. To był Michalbr10. Byłem taki szczęśliwy. Szepnął mi do ucha: "To moja pedia". Złapał mnie swoimi mocarnymi, wyrobionymi od edytowania stron łapami i powalił na podłogę tak, że stałem teraz na czworaka. Byłem gotowy. Rozpostarłem swoje pośladki dla niego.

Spenetrował moją grotę nestle. Bolało, ale robiłem to dla Michalabr10. Czuję jak rozrywa mi dupsko, a oczy zachodzą łzami. Stawiam się naprzeciw jego sile. Chcę zaspokajać Michalabr10. Ryknął słowa "KTO KICKNĄŁ GO?", zapełniając całe moje jelito grube swoją miłością.

Helperzy podchodzą do stolika. Michalbr10 patrzy mu prosto w oczy i rzekł: "Miałem 10 lat jak wszedłem na wikię. Teraz mam 13.". Michalbr10 odszedł na rehabilitację grać na gitarze pozostawiając za sobą pożegnalną wiadomość "Rodz biorą komórkę". pedia jest miłością, pedia jest życiem.